Thursday, December 15, 2011

хэзээ нэг өдөр надад ирэх хэн нэгэнд

сэтгэлд дэхь гунигаа засаад ...чиний харц баидаг гээд өөртөө итгүүлмээр...чиний гар нүд... амьсгалах чинь хүртэл байдаг гэж өөртөө итгүүлмээр... тиймээ чи миний дэргэд үргэлж байдаг гэж итгүүлмээр... даанч худлаа... чи болон чиний тэр гэх бүх зүйл худлаа... чи зүгээр л байхгү... хайсан ч олдохгү... тамхи татсний дараа утаа замхардаг шиг... мөс хайлаад ус болдог шиг.... чи зүгээр л ... хэзээ ч надад ирэхгү... яг урьдийнх шиг ээ... хэзээ ч над дээр ирэхгү...ганцаардал дотор намайг цоожилчихоод түлхүүрийг нь хармаандаа хийгээд мартчихаж... би энд байгааг сана... гүн гүнзгий гэгч нь би энд амьсгалсаар л амьдарсаар л... намайг түгжээд мартсан тэр газар.. чамайг хайрладаг хэн нэгэн тэр ганцаардалтай тэврэлдээд хэвтжийнэ гэхээр... хар будагтай зүрх шиг л... чамайг ирж улаан магадгүй яагаан болгохийг хүлээсээр... тэнд...

No comments:

Post a Comment