Wednesday, May 30, 2012

Түүнд


... нэг л нэг тийм мэдрэмж чамтай уулзах тоолонд л мэдэрдэг... миний мэдэх хамгийн дулаахан мэдрэмж чамтай байхад надад мэдрэгдээд байдаг юм шиг ээ... анх удаа л зүрхнээсээ болж уйлж үзсэн шд... чамаас болоод ... сэтгэл дотор байсан чиний гэх бүх л муу зүйлийг хэлмээр санагдсан ч би тэгээгүй... зүгээр л би чиний өмнө хэн ч биш болчихдог... мэдэхгүй яагаад тэгдэг ээ.. зүгээр л би чиний хажууд байгаал баймаар байдаг... бусдад хэлээгүй үгээ гаргаагүй зангаа зөвхөн чамд л би гаргадаг... би хэнийг ч хүлээх дургүй чамайг л хүлээдэг... би хэний ч хойноос тэгтлээ их уйлж байгаагүй ... гэтэл тэр өдөр чамайг алдчихвий гэхээс л сэтгэл дотор байсан бүх л нулимсаара батлаад би чиний өмнө хэнч биш болоод уйлсан... миний гэх бардам зан чиний л өмнө зүгээр л байхгүй болчихдог... чи намайг ийм болгодог гэдэгээ мэдэх үү???... чи миний өмнө сөхөрсөн гээд байгаа билүү ...үгүй дээ чи сөхөрсийм биш ш дэээ... аль эрт би чиний өмнө өөрийгөө бүхлээр нь сөхрөөчихсөн ш дэээ...

No comments:

Post a Comment