Sunday, September 16, 2012

тэр ойлгоогүй ээ

ажил тараад чамруу яаарах миний нүд хамгийн үзэсгэлэнтэй нь... хотоор холхих хүмүүсээс би хамгийн жаргалтай нь... нүдэнд минь инээмсэглэл тодроод мишээж байгаага ч би өөрөө яаахийн аргагүй мэдээд байдаг... гол нь чамруу яаарах л надад хамгийн гоё... чи тэнд намайг хүлээж байгаа гэхээр л энэ хорвоо дээр намайг өөр хэнч ийм болгож байгаагүй мэдрэмж дотроос гардаг... хурдан дурдан алхаадл .... такси эсвэл атусанд суусан бол өөрөө бариад хаазийг нь тултал гишигмэээр... би зөвхөн чамруу л тэгтлээ их яаардаг...тэхэд ЧИ... яаарсан сэтгэлийг минь үл тоогоод надруу нэгч эгцлээгүй... би юм бодоогүй эээ... инээдийг минь өөрийн ууртай үгээрээ дараад намайг ядраадаг... би ууг нь... яааж ядарснаа мартах гэж чиний нүдийг ширтэх гэдэг... уйтгартай ганцаардмал хоногуудын гунигыг мартах гэж л би чамруу тэгтлээ их яаардаг... би чамайг надад байгаа бүхнээрээ хайрладаг... гарыг чинь атгаад хорвоогос тасрах гэж би чамруу л яаардаг... чи даанч үүнийг ойлгоогүй

No comments:

Post a Comment