Friday, February 15, 2013

Бичлэг бөөндөн

заа сайн ууу миний хайртай халуухан блог минь... би чамайгаа тоолгү хичнээн ч удав...аргагүй аргагүй блог нэгт бхаа болиод бараг л жил болохжиинэ... юу гээч тэр бүсгүй гарч ирснээс хойш бол блогыг зүгээр л гээсийшдээ... бүх цаг зав бүх зүйлээ түүндэээ.... гое бгааз дээ хохо атаархжиинууу...атаарх атаарх... юу гэхээр гэхээр цагаан сар болсон бид цугтаа л бсан тэр гэрт ирээд надад туслаад... би ер нь бол энэ могой жилд бөөн аз жаргал байх байхаа...бид хамтдаа аяга угаагаал... өмнө надд аяга угаах үнэндээ л залхуутай ажил шиг санагддаг бсан...одоо харин аяга угаах тоолонд тэр бодогдоод...инээж бгаа нтр нь нүдэнд харагдаад... өглөө түрүүлж сэрчэээд царай нь хараад хэвтэх хичнээн гое гээч... өвөрт нь шигдээд тэврүүлээд хэвтэхд би зүгээр л бүх зүйлээс тасраад... заза ингээд бичүүл зөндөө.... Валентин шдээ өчдөр болсон... бэлэг бол аймар таалагдсан...хайлуулсан зүрхэн шоколад шдээ... би жоохон л идсэн хэхэ хадаглана гэж боджоогоо .... тэгээд бас цаг өгсөн... би бүр тийм юм өгнө гэж төсөөлөөчгүй бсан...аймар том surprice байваа гэж.... тэгээл хамт хоноол жргалдаа умбвааа.... түүнийхээ өвөрт шигдээд тэврэээд.... тэврүүлээд.... заримдаа түлхүүлэээд хэхэ....одоо удкү жил болх нь..... тэр өдөр л....

No comments:

Post a Comment