Thursday, July 26, 2012

хааччихвааа

чи миний зүрхыг тоносон нүүргүй хулгайч....хонгор мээнь ингээд шинэ өдрүүд эхэлжинэ...нүдээ аниад бүхнийг мартаад нүүрээ будаад ахиад шинээр эхлэе... яг л дотор шиг минь ямар саарал өглөө вэээ....нар хааччихвааа... бас чи хааччихваа... гээл нэг охин айр сэтгэлээр унаал сэрсийм байна .... энэ өглөө нээрээ ямар саарал байнааа... гадаа өглөөнөөс гоё байх болтугай гээд би ажилдааа.... надад амжилт ханну.... чи байхгүй бол чамгүйгээр энэ өдрийг би харахгүй ш дэээ .... толь хаачиххвааа... бас цүнх,түрийвч...утас хаана байнааааа ...?????????.... будагнууд хааччивааа.... ёооо усан юм толгойд.... надад бас блог бичээд суух цаг бна гэдэг чинь солиотой хаха.... ёооо хамаг юм хааашааа алга болчвоооо.... бас зүүд хаачичвааа... зүүдлээгүй бараг сар болжинэ тэрнийг..... хааччихвааа

No comments:

Post a Comment