Monday, July 9, 2012

:)......O_o

удаан бичээгүй эээ ажилаас их юм байсангүй.... бас дээрээс нь залхуурал гээл... тэгээд яриул зөндөө зөндөө сонин содон бна бна... гадуур хүн болгон л усны гуталтай гүйгээл байхий би яаж дутхуу хаха нэгийг авцан.... ёстой нэг магтмааар эд бна лээд эээ гэж мэгээл хаха... тэгээл дээрээс нь лааг зугаатай усны гуталтай ус туулах чинь ёстой нэг кайфтайн бна лээшд..заа тэр нэг тийм энэ нэг ийм.. надаар яахуудээ сонин юм гэвэл хэвэндээ гэхүүдээ.... бидэн 2 жаргалдаа ташуурсаар аль үжээ 100 хоног болчжэээ... ойгоо хийж мигээл гадуур этр гарж марлаашд.... бараг л салаж хагцкү 2 болоодийшд ккк.... хамт хоноол өглөө ажилдаа цуг явна... тэгээл ер нь дандаа л хамтдаа ... гоеийноо .... тэхдээ тэр айр эрхээээ надаа эрхлэээл... зарим амралтийн өдөр зүгээр нялуурсаар байгаад орноосоо хоюулаа боскү өнжжийшд .... хүн амьтан сонсуул нүд нь орой дээрэ гарах биз... ккк.... заримдааа биенэсэ холдох болхоор яаж холдноо л гэж бодхий... холдоно сална... эхнрүүд болоод ээжүүд болоод сална гэхээр тэр надад юу гэдэг гээч.... яахав салаад холдох л байх л даааа тэхдээ мартаж чадкү санана гэхийн... энэ болгон нь намайг тэрнээс холдуулж чадкү... тэгээл өдөр өнгөрөх тусам л улам дотно болоол бна... заримдаа бүр айх шиг энэ үнэхээр ингээд амьдрал болвол гэж бодхоор л... заа мэдэхгүен юм... болох ёстой юм болдгоороо л бно... тэхдээ л тэр надад би түүнд... нэг тийм дулаахан ...

No comments:

Post a Comment