Monday, January 9, 2012

Үсээ тайрчвөө...2011.01.09 :)

сонин өдөр байлаа гэж... өглөө босхоос авхуулаал.... 7хоног бүр ингэж эхэлвэл би л лав галзурах бхаа ... өдрийн явдалыг зүгээр л болоогү гээд бодчий ... энэ өдөр миний хувьд болоогүй би зүгээр л нам унтаж байсан... сониноос түрүүн хичээлрүү явжаах замд лаг гантцаараа ярицан явжийсан чинь миний ард хүн яваад байсийн бн лэ шд... ээмр том бантаад новш... тэр хэдэн минут миний ард явсан бол гэж бодхоор... тэхдээ л зэвүүн ... яриа ойлгохгүйн бжийж... намайг нэг мэдрэл амьтан гэж бодсон бх даа.... хэхэ би яхуудээ бантадгаараа бантаал .... амаа дараал өнгөрсөн... тэгээд дөнгөж сая үсээ тайрчлооо... бурхан минь бүүр дэндүү жижкэн болчлоодоо... хаха... нананана... нисэээ... дахиал ургачихийм чинь... одоо ингээд виржо шинэ хүн этр... маргааш шинэ өдөр эхлэнэ... би шинэ хүн :)

No comments:

Post a Comment