Sunday, February 5, 2012

Баяртай ... ...Ухаарал

амьдрал дээр анх би хэн нэгний хар толбо болоод төрчихсөн юм шиг л санагддаг байлаа гэж...тэхдээ би гутраагүй харин ч бусдад хэн гэдэг ээ харуулмаар бүр атаархуулмаар санагддаг бүр надад атаархсандаа уйлжаага хүний царайг хармаар санагддаг гээч ....тийм ээ би чадсан хэн нэгнээс хараат бус хэнд ч захирагдахгүй байж чадсан ....хийсэн чадсан үргэлжлүүлээд хийх ч болно... энийг хэн ч надад хэлээгүй... зүгээр л би боддог... би ядуу ч бай ...хэн нэгний үзэн ядалтаас төрсөн ч бай ... миний хамгийн хайртай гэх хүн намайг хаясан ч бай надад ер сонин биш...зүгээр л би энэ амьдрал гээч гүн гүнзгий далайд хэн ч биш болж ирчээд хэн ч биш байсаар байгаад буцаад явна гэж бодхоор хамаг зүрх сэтгэл зүгээр л урагдах шиг болдог... тэхээр энд ирээд их зүйлийг ухаарсан өөр өөртэйгээ байж чадсан... өөрийгөө сонсож сурлаа...тэхдээ ингээд дуусахгүй лдээ...дараагийн зорилго тодорхой байгаа ... за ингээд виржо нутгийн зүг ... би бутцаж ирнээ өөрийн хүссэн мэргэжилээрээ энд сурах гэж ...би буцаж ирнэ.. намайг хүлээж байгаарай... тэр үед л миний хэн гэдэгийг мэдэрэй...намайг хараахан таних болоогүй байна... Виржо хэлснээ буцаадаггүй заавал биелүүлдэг

No comments:

Post a Comment