Monday, February 20, 2012

Болзоо

хонгор минь хүнийг хайрлана гэдэг чинь асар их хариуцлага... тиимээс би одоохондоо хариуцлага үүрмээргүй байна гээл хэлчмээр л байсан шөө тэр хүнд... эсүүл зүгээр л шуудхан одоохондоо би эр хүн сонирхохгүй байна гээд л.... амыг нь таглаад ахиад ангайхааргүй болгохоор хатуухан богино өгүүлбэр надад байсаан гэж... даанч үг даахгүй өрөвдмөөр жаал юмдөөө чи...өрөвчхөн зан... энэ эмэгтэй хүн болгоны сул тал гэдэгт би итгэлтэй байдаг... даанч энэ том сул талыг 100% ашиглаж чадсангүй эээ ... ..... харамсаж байна гэхэд чинь би золтой л тэр байсан газраараа нэг инээчихсэнгүй... нүд минь энгийн байсан боловч миний дотор чамайг шолоод бүтэн 3цаг хошин шог үзснээс ч их инээж байлаа гэж...... би хэзээ ч хэнийх ч болохгүй хүсэхчгүй байна... миний хотод миний дүрмээр ... миний зүрхэнд нэвтэрсэн ч миний дүрмээр... тэгээд намайг өөрийн болгож чадкү л байгааз дээ... ер нь шуудхан хэлхэд олон хөвгүүд залуус замынхаа талаас буцсаан гэж... чи ч бас тэдний л нэг шантрах л болнодооо... би ийм л хүн гээл ширээний цаанаас энгийнээр хэлмээр л байлаа... даанч чи нүдний харц ойлгохгүймдөө... гэхдээ амттай хоолоор дайлсан болхоор чинь хамт ширээд суулаа гэж.... хэрвээ хоол амтгүй байсан бол энэ хэдэн үгс чихний чинь буланд зүрхны чинь захад үлдэх байлөө гэж....хонгорхон гэнэн залуу минь үнэхээр чи сэтгэлийг минь хөдөлгөж чадасангүй дэээ... тэхдээ чиний харц худлаа хэлээгүй нь харамсмаар .... ингэж бодсоор түүний яриа миний чихний хажуугаар... бид уулзаад хоолонд орсоор 2цаг өнгөрхөд би түүнээс ямар шалтагаар яаж салхаа бодож суусан нь үнэхээр харамсалтай.

No comments:

Post a Comment