Wednesday, February 1, 2012

Сарын эхний өдөр сонин юм сонсох гэж дээ

Би лав зурагтаар олон удаа хүн эмнэлэгт төржаахийг харсөөн хэхэ... ер нь тэгээд амьдаар нь ч бараг л харсан л даа... өнгөрдгийн өнгөрдөг жил байхаа том эгч жирэмсэн байлаа ... ах яхуудээ арын албанд ажилдаа ...манайх угаасаа эгчийн замын эсрэг талын байр лааг ойрхон 10алхаал орно... тэгсэн би лааг хоол этр ээ хийнгээ гэрт ...оюутан болоод удаачгү байсиймдаг ... тэгээл утас дуугарваа .. ээжийн хоолой нэг л бишээ ... яасан гээд тэгсэн чинь ... том эгч чинь бие нь муу байгаам шиг байна чи нэг ороодхоо гэдиймдаа... би гал дээр буцалгажийсан хоолоо салгаж хаячаад гарваа.. гэрийн хувцтай ... өвөл шдээ дан бэлтгэлийн өмдтэй... эгчийнд гүйгээл орсон чинь дүү бүр айчихсан царайтай .... ээж бие нь өвдөөд доошоо цустай юм гараад гэдиймдаа... тэгээл түргэн дуудаал би эгчтэй цуг түргэний машинд... бас болоогүй ээ түргэний машин дохиотой явжаахд зам тавиж өгөдгүй мулгуу жолооч бас байхийн... тэгээл эгчийн 3дахь хүүхэд гарваа гэж тэр шөнө... анх удаа эмэгтэй хүн таржаахийг харсандаа... сонин л санагдаж байж билээ гэж... тэгсэн өнөөдөр юу сонссон гээч бурхан минь эхлээд би чихэндээ итгээгүй ээ... энэ европчүүд мулгуу нөхдүүд бололтой... гэртээ ванандаа хүүхдээ гаргасан жихшиг ээ ... ээлий минь гэж дээ... аймар ч юм шиг ... бахархмаар ч юм шиг ... тэхдээ би л лав гэртээ ванандаа төркү ээ...

No comments:

Post a Comment