Sunday, June 5, 2011

Нэг л мэдхэд

энэ бүх зүйл нэл мэдхэд өөрчлөгдөнө.би чиний хажууд байдаг байсан бол чи намайг харцаараа хайгаад ч олохгүй.... нэг л мэдхэд бүх зүйл чиний биш миний дүрмээр байх болно.тэр цагт чи гуниглаасааа болоод уйлж нулимсаа арчхад би инээж нулимсаа барна...нэг л мэдхэд чиний мэдэх хүн би биш болсон байх болно. чи надаар наадаж инээж баяссан цаг аль эрт ард үлдсэн .... чи надаар наадах гэж бүү хичээ , хичээгээд ч хэрэггү ... би урьдынх шигээ биш болсон.чинии мэдэх хүн би биш... хоолойны чинь өнгө, нүдний чинь харц таалагдахгүй байна... тэр тусмаа намайг ийм болсныг чинь гайхаж харж байгаа харц чинь бүүрч их....далд ор харцнаас минь хол арилж үз. одоо харин чиний биш миний дүрмээр тоглох болно. энэ дөнгөж эхлэл нь

хорвоо хатуу найз минь... амьдралд дүрэм гэж байдгү юм.хэн зүтгэнэ тэр хождог юм

No comments:

Post a Comment