Wednesday, June 29, 2011

Нэг л юм дутаад эсүл нэг юмнаас айгаад бнууу

...Униартан цэнхэртэх уулс тологдоо
уутаа суунаглан харагдах бор гэрээ
хоймор заларч гэр дүүрэх аавыгаа
хошуу дэвсэж хүүгээ эрхлүүлэх ээжийгээ... гээл энэ дуу үнэхээр гое дуу... амандаа хааяа аялдын... санаж байна би санаж байна сэтгэл зүрхээ бэтгэртэл санаж байна ... гээл үнэхээр гое... ойрдоо нэг л бишээ нэг л зүйл дотор бачууруулаад... дотор хүндүүрлээд..... тиймээ би хэнд ч үл мэдрэгдэхгүйгээр айж байгаагаа хэнээс ч илүүгэр мэджийнэ... тэхдээ л энэ зүйлийг надаас өөр хэн ч хииж чадахгүй би л хийх ёстой... гол нь энэ миний ирээдүй ш дээ. энэнд чинь айгаад байх зүйл огтхон ч байхгүй. би л чадах ёстой тийм биз дээ. санана маш их зөндөө их .... энэнд л өөрийгөө бэлдээд байна.намайг тэнд хэнч ойлгохгүй гээс л би үхтлээ айжийнэ. итгэх хүн нэг ч байхгүй... зөвхөн тэнд би өөрөө өөртөө л хаан бас боол байх байхаа.өдөр хоног үнэхээр хурдан... цаг нэг л мэдхэд өнгөрчхийн... хугацаа улам л ойртоод.... би зүгээр л айгаад байна. магадгүй тэвчээртэй байх ёстой ... би мэдэж л байна л даа .... тэхдээ л тэнд энд байснаас илүү ганццардана гэхээс л... айжийнэ.

No comments:

Post a Comment