Sunday, June 12, 2011

гашуун

би гашуун... бүх зүйлыг амталмааргүй ...сэтгэл гашуун....харуусмаар энэ амьдрал надаар даажигнаад.... хазгай гишгүүлээд.... нулимсыг минь үзэх гээд байнуудааа...
хорвоо гайхмаар сонин.... түүнтэй тийм зүйл хийнэ гэж огтхон ч бодоогүй... үүндээ эмзэглээд... үг ч дууграагүй....
хэсэгхэн энэ амьдралдаа хэний ч хийгээгүй ... амжуулаагүй зүйлийг би амжуулж хийе ... надад итгэл урам андаас ч илүү чухал мэт.
энэ гашуун амьдрал залхмаар хэрнээ зугаатай, зугтмаар хэрнээ амьдармаар....
хэсэгхэн ч гэсэн үнэнийг амтлаад түүнийг хэзээ ч мартмааргүй.... одоо цагт худал үг бодит мэт үнэн. сонин... хүмүүс хоол идэж дуусаад амтыг нь голдог тэр сонин.
Би хийнэ чадна.чадах ч болно. эргэлзээ надад хогын савыг сануулна. эргэлзээг цаасан дээр томоор бичээд шатаамаар. алхсан алхмыг хэзээ ч бүү буцаа учир нь буцаж алхнаа гэдэг нь эргээд тэрнээс дор амьдархын гол эхлэл.алхсан л бол тэр замыг ямар ч байсан амжилттайгаар дуусгана. энэ бол гашуун

No comments:

Post a Comment