Monday, June 13, 2011

Заримдаа


Заримдаа л би хэн нэгныг зүгээр л тэвэрмээр... яагаад юунаас гэдгээ мэдкү
заримдаа л хэн нэгэнд сайхан үг хэлмээр. өмнө нь хэнд ч хэлж байгаагүй тийм сайхан үгийг.заримдаа л зураг зурмаар ... энэ бүх хачин зүйл хаанаас юунаас болж ингэдэгийг би мэдкү...олх гэж хичээж л байна.
.... хорвоогын бүх зүйл заримдаа сонин мэт санагдана. хааяа би зүгээр л дуртай дуугаа сонсоол ямар нэг зүйлийг маш ихээр ажгилдийн. хүүхдийн инээд, хүмүүсын алхаа, машины хурд гээд л бүгд шал өөр юм. тэдэнд адилхан зүйл нэг ч байхгүйл дээ...
заримдаа бүр бодлогшроол... юунаас ч юм бас л мэдкү...сонин бодол их төрхиймөө.. өөрөө дунд нь төөрөөд л...
хүмүүс яагаад ийм юм бол.... нэг бол хэтэрхий тэнэг нэг бол хэтэрхий ухаантай ч юм шиг....
заримдаа би зүгээр л нүдээ аниад байхгү бүхныг дотроо бий болгож байгаа юм шиг байлгаж чаддаг. зүгээр л нүдээ аниад л далайг боддог...яг л над шиг нууцлаг бүр дэндүү нууцлаг бас ганцаардмал.
уйлаад л хаашаа ч юм алхаад л баймаар өдөр надад олон байсан.тэр бүх хатуу үгийг дааж чадсан би.зүгээр л гунигаа нулимсаараа гаргаж чадсан нэгэн.

No comments:

Post a Comment