Friday, January 27, 2012

гай газар доороос гахай моодноос гоцорвоо

...түк түк түк гээл зүрх цохилоол ... сэтгэл гэж нэг юм дүүрэн догдлолтой... энэ юунийх вэ??? ... өө тийм валентинэ ойртож байна гэж... сайндаа ч доглоогүем дөө... яасан гэхээр виржо нэг өдөр айр далжиг далжиг гээл фасэ ээ ухахгү юу... тэгсэн нэг найзаас мсж ирцэн байнаа... аймаар лаг уншсан чинь... хааая хони чамайг монголд ирхийг чинь мэдсэн шөө.. хонгор мээнь охид 14ны өдөр гос госоороо уулзалдхаар болсон шөө... чин минь ирцэн байхийн байгааз дээ...хосоо дагуулаад ирээрэй гэсэн мсж ирцэн байнаа... би ч нээх юм бодоогү л дээ... аль эртний найзууд шал хамаа ухааны юм бодцон лааг суужийсан чинь хаая гээл нэг хүн фасэ ийн мэссжр т ороод ирвээ... хэн бэ гээл харсан чинь.... мсж ний эзэн бжийдийн... еооо.. жинкэн газар дээрээ баригдаад хаха... тэгээд 14с өмнө нэг эр хүйстэ юм олкү бол болкү болчлоо ... нэрээ хаанаас тэр орлон тоглогчийг олноо гай юмаа гахай моодноос хоцорноо гэж... санжиг санжиг гээд би ганцаараа очноо гэсэн чинь... элийрэд байгаарай гээд өөдөөс уурлаад байхийн... тэхээр нь би очкү гэсн чинь ээжид чинь хэлий шөө гэдиймдаа... өөдгү муухай хүнүүс хосгү байгааг мэдсээр бжийж .... би яхийн бэээ... ийн ийн ийн... ооое наасн... заза сэтгэлээр унакү гутлаа чиркү... юу вээ.. юу бичичвэээ... еооо жил болгоны 14нд гай юмаа .. дандаа ингэхиймаа.....нэг л удаа би жинкэн гостойгоо тэмдгэлжийсийн бншд хэхэ... анх зүрхэн хэлбэртэ шоколад сарнай авж байлаа майр жоохн бхдаа шдээ... эгч ээж этр гайхаад наасн... энэ юун шоколад сарнай оруулаад ирсийн гээл надаас асуухаар нь би ....аан гадаа байрны үүдэнд хүн таараажийлээ жигшиг хаха... тэгээл бантаал ...10жилээ гое бж дээ....( виржо эрэлд гарсан эр хүйстны )

No comments:

Post a Comment