Sunday, January 22, 2012

юм гэдэг...

учиртай гэж ээжийн хэлдэг үнэн л дээ... дандаа л тэгдийн би эхэндээ ч нээх сайн ойлгодгүл байлаа гэж ... тэхдээ явцын дунд бол сайн ойлгосон л доо... сониноос нилээн дээр л дээ... ээж бидэн 2 эгчтэй зэрэгцэн суугаад мөнгөны талаар нэг юм уншиж байсийн... юу гэхээр... мөнгөнд өөрийн гэсэн энерги байдаг этр гээд л... бас хамгийн сонирхолтой нь энэ тэхдээ тэр сэтгүүл дээр бичсэнээр бол бас болсон явдал байсийм шиг байгаан... нэг баян монгол эмэгтэй галт тэрэгны буудал дээр өөрийн орны бус харь орны гуйлгачинд ганцхан ширхэг зоос өгснөөс болж дампуурал нь эхэлсэн гэсэн нэг тиймэрхүү утгайтай... тэгээд ер нь бол тэр эмэгтэй тэр гуйлгачинд ширхэг зоос өгснөөс болоод л бүхэл азгүйтэл бүхэл зүйл нь орвонгоороо эргэсэн гэсэн сонин зүйлийг бидэн 3 нийлээд уншиж байж билээ... тухайн үедээ би нээх ч юм бодолгүй.. зүгээр л өөрийн орны бус хүнд ер нь гуйлгачин хүнд мөнгө өгмөөргүен бн даа л гэсэн ойлголттой үлдэж байсиймдаг.. харин өчигдөр гэх буюу 2012.1.21өдөр тэр сэтгүүл дээр бичсэн шиг явдал надад бодитоор буюу миний найзад миний нүдэн дээр тохиолдов гэж ... яасан гэхээр ганц амралтын өдөр гээд л бидэн 2уулзаад бас нөгөө манай наиз бэлэг этр авна гээд л нилээн мөнгөтэй гарсиймдаг... тэр охин монгол биш л дээ индонез охин...тэгээл мани 2 хот ороод л гудмаар алхаж байв .. тэр миний зүүн талд явжийсан бх аа... гудманд нэг залуу ч гэж шал хөгшин өвгөн... нөгөө 50ийн аяга байдийшдээ цаасан... тийм аяга барицан... гуйлга гуйгаал суужийсийн... би ч нээх юм бодоогүү энэ тэрийг харсан шигээ явжийтал нөгөө охин чинь нөгөө залуугын аяганд мөнгө хийжаагаа харагджийна аа.. тэгээл тэрнээс хойш цагийн дараа түүний бүхэл азгүйтэл эхэлсээн гэж... яасан тэр түйрийвчээ хаясан.. дээрээс нь бичиг баримтаа.. өөрийн гэх бүх тодорхойлолтоо... хаана хаясан бүү мэд.. би цугтаа хайсан.. олоогүй ээ... ингээд л сэтгүүл др бичсэн бүх зүйл толгойд нэг бүрчлэн бууж ирсэн дээ гэж... юм гэдэг учиртай

No comments:

Post a Comment