Friday, January 6, 2012

2012 онд Виржо ...

Цаг хугацаа... нүд ирэмхийн зуур л бүгд л ард үлдсэн бх юмдаа гэж... за тэхээр урт удаан хугацаа өнгөрчээ ...эцэст н виржо нь урт удаан хугацааны аялалаас ингэж нэг юм эргэж ирэх гэж... сайханаасаа илүү муухай н олон байлаа гэж... за тэр яахуу дээ...амьдралын минь хамгийн аймшигтай шинэ жил байлаа гэж... тэхдээ л шинэ он надад илүү олон сайхан зүйл бэлдсэн байгаа бх ... итгэлтэй бн.За Виржо н хаачсан гэхээр Австарт 14хонолоо их юм үзлээ.. ажил ч их хийлээ... амархаасаа илүү ядарлаа...хэхэ сайхан байгалтай сайхан газар бн лэ... хаашаа л харна цас.. цас ... цас... байгаль үнэхээр үзсгэлэнтэй.. тэр тусмаа цагаан хар ногоон өнгө дэндүү бүр дэндүү хосолдийн байна..сайхан... сэтгэл дотор нэг л бодол байсаар л... миний монгол хэзээ ийм болноо гээл.. алхах тоолондоо боджийлоо гэж... бүр сүүлдээ атаархаад ... бачуураад... за тэр яхуу... 2012 он надад олон зүйл бэлдсэн байгаа бхаа... бүх л зүйл шинээр мэт санагджийнэ.. яг одоогийн байдлаар... би бас их зүйл хийх хэрэгтэ ... энэ онд...маш ихийг... удахгү харилаа... би гэрлүүгээ... ижий аавдаа очоод үнсүүлнэ гэхээр л ... энэ зүрх гэдэг эрхтэн виржо гэсэн хэмнэлээр цохилоод л... одоо ч цөөхөн хэдэн хоног байнаа гэж... гэр минь ижий аав эгч нар минь та нарыгаа би ямар их санаж байна гээч... шинэ он 2012 хийнэ чадна бүтээнэ гэсэн хэмнэлээр ухрахгүйгээр алхаад гүгээд байнаа Виржо нь... надад амжилт (**)

No comments:

Post a Comment