Wednesday, January 11, 2012

Шалтгаан нь..

танууд мэджийнүү... виржо яагаад нутаг буцах болчив энэ ээмр сонирхолтой асуулт бгааз... хэхэ виржо бол тэгээд нилээн том толгойтой нөхөр л дөө этр... нэг хүн надаа өнөөдөр энэ үгийг хэлээд хаха... инээд хүрж суулаа гэж... үнэн л дээ... яасан гэхээр... би ээж аавдаа худалаа хэлээд томоос том нүгэл.... бурхаан уучил .. би буруутай... юу гэсн гэхээр ... хэлний курст явлаа гээд ажилийн анкэт бөглөциймаа... би Гeрманлуу... тэгээд ууг нь эгчийг аргалаа гэж гуйсан шдээ.. хэхэ тэхдээ л намайг 2 3сар аргалсан л даа...тэгээд яхуудээ 3сарын дараа ээж аав охиноо гадаад сурх биш ажил хийжаагааг мэдээд галзурдийн бгааз дээ... тэгээл нэг шөнө сайхан унжийтал утас дуугарваа... утсаа хайгаал олоол харваа... монголоос дуудлага ..ЭЭЖ залгажийнэ... гайхаал байна уу гээл авсан яасан ... чи нэрээ ясан гэж этр гээл намайг чинь нойрмогоор н далимдуулаад баахан загнав... би ч яхуу дуугуй сонсоол байсандаг... тэгэд нэг юм шөнө дундад учраа олж маргааш нэт д орхоор болсиймдаа... харин маргааш нь юм ч болх нь болсондоо... ээжийнхээ нулимсийг үзнэ ч гэж бодоогү шөө... зүгээр л миний том толгой юү... хмм.. ингээл би бүр бараг л камэрийн өмнө сөгдөх шахжийж 2сард гэртээ харихаар болсиймдаа гэж... эргээд дурсхад эрсдэлтэй хэрнээ инээдтэй ч юм шиг... одоо бодохнэй би яагаад зүгээр л үнэнээ хэлж болоогүүн бол... магадгү ээж аав үгүй гэх байсан болоод л...тийм ээ тэхдээ л би чадсан хохо... виржо сахиллаггүй охион гэж хүүхэн ч болциймуу бүү мэд... яг миний энэ үeийнхнийг хүүхэн ч гэж болкү охин ч гэж болкү шал мангар... энэ нэг иймэрхүү тэр нэг тиймэрхүү билүү (нэг газраас олж уншсийн)

No comments:

Post a Comment