Wednesday, March 7, 2012

Үнэр

хэрвээ хамгийн хайртай хүний чинь эсвэл магадгүй өмнө нь дурлаж байсан хүний чинь нэг л дотно хүний үнэр чиний ороолтонд шингэчихсэн бол чи яахуу....тэгээл тэр л дотно танил үнэрыг мэдрээл нар мандах зүгт алхах хичнээн жаргалтай гээч.. тэр нэг л дотно үнэрыг алдчихгүй гэсээр би алхсаар л алхсаар ... олон өглөө ороолтоо зүүх тоолондоо... алхах тоолондоо... надад мэдрэгдэх чиний үнэр ... тархиндаа хадгалсаар... цаг хугацаа өнгөрөх тусам мартагдсаар л .....гэхдээ яг энэ өдөр яг л чамтай чиний үнэртэй ижилхэн хэн нэгнийг би олсон.гэвч бид танилууд биш... салхинд зөөлнөөр мэдрэгдэх түүний үнэрыг би дагасаар нэг л мэдхэд хажууд нь... ард нь алхаж байснаа ч анзаарсангүй... яг чиний үнэр ...өмнө нь би энийг хайгаад олоогүй гэвч өнөөдөр олсон яг чамайг олчихсон юм шиг надад мэдрэгдсэн.... алхаж байгаа нь хүртэл адилхан...би хэсэг дагаад учир нь чамтай хэтэрхий адилхан болхоор би өөрийгөө даанч барьж чадсангүй... мэдрээл алхаад л байлаа тэр ганцаараа надтай хамт гэдгээ мэдээгүй ... гайхалтай нь бурхан намайг чиний үнэрыг мартчих вий гээд тэр залууг илгээсэн байх л даа... мартах шахсан чиний үнэрыг мэдрээд өмнө нь догдлож үзээгүйгээрээ догдлох шиг...эхлээд гайхаад хаа нэгтэйгээс намайг харж зогсож байгаа гэсэн найдлагаар би бүхнийг нэг л удаа тойруулан харсааан зүрх хэтэрхий их догдолсон болхоор худлаа гэдэг үгийг даанч мартчихаж... зүрхэнд минь нуугдах чиний дүр төрх мартагдсан чиний намайг энхрийлэж байсан энхрийлэлийг хүртэл мартсан... гэвч энэ зүлийг л мартаж чадсангүй... боломж гарвал урьдынх шигээ чи надад дурлахгүй юм уу... үнэрийг чинь л мартаж чадахгүйнэ.... сүүлийн удаал нэг энхрийлэхгүй гэж үүү... намайг....өнгөрсөн он жилүүд золиос болоод ондоо чи минийх биш шүү дээ гээд тайтгарав... одоо ч үнэрийг чинь мэдэржийнэ

No comments:

Post a Comment