Thursday, March 8, 2012

Дагаад л байхийн

сонин би нээх тэгээл далдын хүч энээ тэрээд этгээд байдгүй л дээ тэхдээ ойрын хэдэн өдөр гэхиймуудаа бараг л 7хоног надаас 0912гэсэн тоо салсангүй ээ. сүүлдээ айдас ч хүрэх шиг. тэхдээ миний мэджаагаар л 7 хоног тэрнээс их байх магадлалтай. яасан гэхээр хаашаа л харна 0912 .... цаг харсан ч л 0912... машин барижаал хажуу талын машинлуу хархаар дугаар нь 0912... дэлгүүрт ороод тооцоо хийхгээл толоныг нь харсан ч заавал нэг юман дээр нь 0912... тэгээл гудамжаар алхаал явжаахад санаандгүй нэг палкат хархад л бас л нөгөө 0912.... энэ тоо үнэндээ бол миний төрсөн өдөр л дөө...хамгийн сонин нь... өдөрт 3-4удаагийн давтамжтай...сонин...эхэндээ ч яахав сонирхолтой санагдаал өдөр болгон л төрсөн өдрийхөө тоог хараад байхаар гоё санагдаад... сүүлдээ сонин санагдаад... заримдаа айдас ч хүрэх шиг. гол энэ яг надад юу хэлэх гээд байгаан бол...?????....миний мэдэржаагагаар нэг юм ойрхон байгаад байгаам шиг эээ... сонин ... энийг л бас бодоол байхийн....?????

No comments:

Post a Comment