Monday, March 19, 2012

би биш болжаан байна

...... хаалгаар ороод л үүдний хэсгийн сандал дээр суугаад тамхиа асаагаад татхад... тэр үед л өмнө нь харж байгаагүй тийм харцыг олж харчихаад инээд хүрээд... бага зэргийн инээмсэглээд сайн уу гэхэд нь дугарах гээд даанч чадсангүй .... би дугарах ёсгү гэх муухай эхэмсэг зангаар инээх ч биш байх ч биш -ын хооронд татсан ч биш татаагүй ч бишын хооронд тамхиа дуусгачихаад гарах гэтэл .... юм асууя гэхийн .... за гэхэд галаа өгөөч гэнээ... тэхээр нь гаргаад өгтөл асаачихаад ширээн дээр чинь аваачид өгч болхуу гэхээр нь .... виржо гайхаад хэлэх үг олдолгүй....манарсаар л ширээрүүгээ...хэхэ сальфтиканд ороосон миний гал удалгүй миний ширээн дээр... салфтикан дээр утасны дугаар..... уучлаарай таныг хүсвэл би таныг эндээс аваад гархуу гэсэн бичиг...миний инээд хүрээд л... өмнө минь суусан залууг хараад л ... энэ амьдрал сонирхолтой гэсэн эргэцүүлэл толгойд эргэлдээл.... явлаа гэсэн үгийг цэвэрхээн шиг хэлчихээд л виржо гэрийн зүг гэдэн годон.тэр нэг тийм энэ нэг ийм юм болсоор овоо хэдэн өдөр өнгөрчэээ гэж.... нэг л сонин нь дугаара өгсөн залууг биш хэхэ нэтд танилцсан бүсгүйг санахын ....би биш болжаан байна даа...

No comments:

Post a Comment