Sunday, April 1, 2012

4.1

....өнөөдөр нэг л сонин уруул л бодогдоол байлашд... харандаа цаас байсан бол бодлогшроол зураал суух байлааа тэр нэг уруулыг... заримдаа эмэгтэй хүнийг хараад байхад уруул үнэхээр чимдэг эээ...сонин нь 2 эсүл 3цаг үнсэлцсэний дараа уруул нэрээ гоё өнгөлөг болчдиймаа ...хараал баймаар гэж... тэхдээ л нэг тийм хэт зөөлхөн уруул үнэхээр муухай ...би дургүй эээ .... өчдөр бол айр удаан л үнсэлцсийшд хаха ... ми уруул нэрэээ мангар янаг өнгөтэй болцон...нэг л их уруул бодсон улаан уруултай хүүхэн л байлаашд өнөөдөржин... за тэгээд өнөөдөр чинь инээдмийн баярын өдөр элэгээ хөшөөдгүймаа гэхэд нүүрэндээ нилээн хэдэн үрчлээ суутал л инээлээшд... тэгээд зарим нэг хүнүүс бол тогложийнэ гэсэн нэртэй сэтгэлийхээ үгийг хэлээд л байх шиг байна лэээшд .... би мэдсөөөн хахаха.... тэгээл тэр нэг тиймэрхүү энэ нэг иймэрхүү л байна... новш нөхөр хаанаас олнооо гайтаймааа... ээж эгч нар идэхнэй идхэнэ шувтан үглээстэй... одоо болоогүй бүр гоё найзууд нэмэгдцэн... хэзээ болхжийнэ л гэхийн... ядаргаатайм...би болоогүй эээ одоохондоо нүдээ нээж нөгөө хувцаар гангарнааа... би нүдээ унагах биш надад нүдээ унагана.одоо арайл цаг нь биш хонгорууд мэээнь.... nicht beenden Spiel ....not game over

No comments:

Post a Comment