Monday, April 23, 2012

чи миний suprise гэдэг ээ мэдэх үү

тэр нэг том гүзээтэй залхуу нэг залуу бодож бодож чамайг надад явуулсым шиг байгаан.... чамайг надруу явуулагүй бол виржо энэ насыг ганцаараа өнгөрөөнөө гээд шиийдцэн байсийм чинь дээ.... чамтай байхад яагаад ч юм ...дандаа л хамт байгаал баймаар байдийшд... намайг үнсхэд чинь ... би чиний дотор зүгээр л живдийшд... нүдний чинь харцанд... инээмсэглэлд чинь... ичэхдээ улах чинь хүртэл намайг чамд живүүлээд байна ойлгожийнуу...хөтлөөд алхахдаа гараас минь атгах чинь хүртэл .... би зүгээр л чиний далайд ороод живчлэээ.... (энэ хэрвээ жинхэнэ амьдрал болвол) ....энэ талаар бодохоор л далайн эрэг дээр үлдээд чиний араас уйлаад суужаам шиг санагддаг гэдэгийг чи ер нь мэдхүү... эхлэл байдаг шиг төгсгөл ч байх байлгүй дээ .... хэзээ нэг өдр хэзээ нэг өдөр гэсээр байгаад 2эмээ цугтаа өтөлчихсөн байвал яахуу.... би чамд живсээр л байна ойлгожийнуу... хэзээ энэ далайгаас гарнаа... хэрвээ амьдралтай бочихоод мартаж чадахгүй бол яахуу.... хэрвэ чи миний амьдралын жинхэнэ хайр байвал яахуу... тэгвэл яахуу надад хэлдээ .... зүгээр л бүхнийг орхиод намайг сонгож чадхуу... харамсалтай нь хэзээ үгүй тиймүү... би ч гэсэн чадахгүй... бид ярисан ш дэээ... эхнэр болно ээжүүд болно гэсэн байхаа... бэлэг хуучирдаг биздээ хэзээ нэг өдөр.

No comments:

Post a Comment