Sunday, April 22, 2012

шороо юу бороо юу

... ... зүрх сэтгэлээ би зориулаад амжаагүй үгээ чамдаа хэлий...амраг минь анир чимээгүй шөнийн зүүдэнд цасан ширхэг хаялаад...амраг минь зүдэндээ чамдаа би хайрын дуугаа аялаа....янаг минь чи минь миний учир битүүлэг хүсэл юм... хайрын бурхнаас ганцхан намайг онилон харавсан сум юм... чи наддаа...талын цэцэг шиг миний хайрыг татсан эмэгтэй... би чинь чамайгаа хайрлан хайрлан үнсий ахиад нэг... чи минь намайгаа санан санан байхад нь ахиад нэг... хайртай чамдаа хайртай гэж дуулий ... хайрын энэ дууг харамгүй дуулий гээл татар явуул явлөөдөө явлөө... This Tatar´s new single LOVE SONG .... тэхдээ нэрээ энэ дууг түүнд л зориулцийм шиг... өнөөдөржин л сонлоо бас бодоол... инээжаа нь нүдэнд харагдаал... ёох гадаа өнөөдөр ямар аймаар байваа... бараг л би хийсчкээл байлаашд... шороо ороодийвуу бороо ороодийвуу... машиндаа суух гэж л наян юм боллоошд ....тэхдээ лааг гоё байнааа... татар сонссон чинь...

No comments:

Post a Comment