Monday, April 16, 2012

нэг л удаа

зураг бодит амьдрал 2 нэрээ гомдмоор өөр юмаа.... тэр ч яахуу...тэнэг их юм бодно тэгээл тэр дотроо заримдаа бүр ороод юу хийжаагаа яажаагага мартчихийн... энэ хаварын шинжтэй улиралын синдром л гэсэн онош тавиал байгаашд... сонин заримдаа ингээл гоё2 бодолууд толгойд орж тэгээл даанч хэрэгжүүлэх гэхээр ганцаараа... тэгээл айр ганц хүн ганцаардкү гэсэн уриатай нэг л их хийнэ бүтээнэ гэсэн хүн алхаал байнадөөө... сүүлдээ ч залхах шиг ... сониноос манай ажилын нэг залуу хаха надад rafaello барьж гүйгээл алжийнаа хаха ... тэрийг бодхоор инээд хүрээд бхиймөө... би тэрэнд нь явлаа юу... ми хамгийн дургүй чихэр шд... хэлсийд би дургүй гэсэн их зантай гэнээ ... лол ... тэгээл лайтаймаа хүрээл ирхийн тэгээл хажуунаас салкүен... найз охинтой гээд байх чинь юу яриад байгаан гээд өөдөөс том нүдээр хараад гайхаад байхийн... тэнэг юмуу хаашиен этр... гадаа ч гоё байнадаа... саяхан бас нэг залууг гоё хашраасийд .... өөрөө л дуртай үедээ дуудаарай гээл дугаараа өгөөд байсийм чинь хэхэ... яасан гэхээр би яахуудэ саяхан нэг сайхаан дулаахан өдөр болсондоо... тэр орой бүүр од хармаар санагдаад нөгөө дугаарны эзэнг дуудлаашд ... хэхэ хөөрхий амьтан нааг өөрий нь тоожийнэ гээл мангар горидцон лаг гангалцан хаха... би тэгсэн чинь малгайтай цамцтай жинс өмсцөн ... айр айр... нөгөөх чинь бүр гайхцан хаачхуу гэхээр нь зайсан гээл тэгсэн чинь нөгөөх айр баярлажийна хүнгү газар нь очий этр гэцэн... тэгээл би очдог уулан дээрээ очоол од бүтэн гархыг хүлээж хүлээж 3хүртэл машинд нь суужаад гарсийшд... хэхэ тэр чааваас дан подволктой хаха... би наана нь мангар дулаахан наасн... хөөрхий чаавс их даарсандаа. тэгснээ нааг гэрт хүргэж өгчөөд од харуулсим чинь нэг үнсүүл гэнээ хаха... даварцан ... тэхээр нь би ми уруул өөр хүний мэдэлд байдийшд гээл аваа хаясан

No comments:

Post a Comment