Monday, April 16, 2012

бодоол байвал....

.... яг нар мандхыг харжаахад юу бодогддог вэ?... яааг нүдээ аниал мэдэрхээр ямар гоя гээч... яг л эхлэл шиг... би зөвхөн ганцаараа л тэнд байгаам шиг... тэгээл салхи зөөлхөн илбээл ....бүхнийг сэрээжаагаам шиг.... энэ мэдрэмжийг мэдрээгүй их удчижээ... хэрвээ чиний амьдралын бүр давраад зүрхны чинь гүний нар байхгүй болчуул яахуу???... зарим хүнүүс газуурна л гэдийн байна лэ.... би л лав үгүй ээ.... хэрвээ үнэхээр тэр нар байхгүй болчуул... би нээрээ яах бол???... ямарч төсөөлөл ямарч бодол толгойд орж иркү байна шд. би зүгээр л нар алга болсон тэр газар тэгээл зогсох байх... цааш ахиж алхахгүгээр л.... өглөө нүдээ нээгээл хархад миний хажууд үргэлж чи байдаг бол би яах басан бол.... ???...чамтай цуг өдөр бүрийг шинээр эхлэх байсан гэжүү...хэрвээ тэр хүнтэ хамт хэзээ ч сэрэхгүйгээр унтвал яахуу.... зөвхөн сайхан дурсамжаараа өөрийгөө цэнэглээд хэзээ ч сэрэхгүгйгээр.... тэгвэл яах бол?... энгээл бодоол байвал сонин байгааз... хэрвээ нар мандадгү байсан бол яах байсан бол.... тэгвэл бүх хүн өнгөний мэдрэмжгүй байх байсан гэж их боддийн байна....он цаг хугуцаа,цаг тоолол байдгүй байсан бол яахуу???...өнгөрсөн одоо ирээдүй гэж гарч ирэхгүй байсан байх л даа... хэхэ өглөө гэнэт сэрээл үнэхээр тэнэг юм бодогдоод... хэрвээ тэрэнд гүнээсээ дуралцан бол яахууу....

No comments:

Post a Comment