Thursday, May 17, 2012

хаха


...за тэхээр надаар сонин ихтэй амьдралын хэв маяг вол нэг хэсэгтээ л бас өөрчлөгдсийд ккк... сонин содон юм вайна вайна этр ингээд бичүүл шал утгагүй хэхэ... заза нэрээн саяхан нэг энерги ямарийм ч гэнүү нэг юманд үзүүлээд өөрөө өөрийгөө хаха... болсон болсон нөгөө сонин содон юмс нь... нэг газар очоол баахан хүлээгээд ... тэгээд тэр ми хүлээжисан газрын хаалга нь дээрээ жижкээн толтой байсхийжал өөрийгө тэр толинд нь хараал хүлээгэл ... байсхижаал уруул өнгөлөгчөө гаргаал түрхээл хүлээгээл... тэгсэн удалгүй тэр өрөөн дотроос нэг хүн гарч ирээл нааг ор ор гэжийнаа... би ч орлоо... нэг хүүхэн нилээн ахимаг насны компютерийн ард сууцан... тэгээд болоогүй нүдний шил зүүдэг хэхэ... нааг айр харжийнаа дээрээс доош нь... би ороол суулаа.. тэгээл надаас эхлээл нас төрсөн он гээл баахан юм асуугаал... тэгээл нээх сонин хүйтэн зэсэн төмөр гарт атгуулал ... ми 2гаран дээр цэг мэг тавьж мавиал... шааал балай эхэндээ ч би угаасаа тоогоогүй тэнэг санагдаад ... тэгээд нөгөө атгуулж матгуулсан юм нь дусаад ми биеийн энерги компютерт орчвоо... эхлээл нөгөө хүүхэн чинь нааг ёстой хэлж алджийнаа...хаха.. тэгээд хамгий сонирхолтой нь надаас чи эрэгтэй хүн сонирхдоггүй юмуу гэж асуудийн...би тэгсэн сандрааад хаха ёоо ми дотор байсан галт уул дэлбэрээд нүүрэн дээр асгаржаам шиг санагдсийшд... хүзүүнээс эхлээл улайжаа нь мэгдээд хаха... тэгээл би нөгөө хүүхэнд чинь ёстой бурж алдсийшд хаха... манайз хөвгүүн гадаад байдын би хүлээжаан этр гээл ... хаха тэгээл нэг юм дуусаад нөгөө газраасаа гараад нөгөө хүүхний тависан асуултыг бодоод гадаа ганцаараа дэмийртлээ инэээгээд хаха .... гое гое

No comments:

Post a Comment